missbelinda

Fredag 12 april

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Igår hade Belle som sagt besök av distriktsvet som fixade hennes tand, och en häst i stallet skulle vaccineras så då fixade hon det också. Belle skötte sig bra, hon tycker det är lite läskigt med sprutor men igår var hon inte alls lika rädd som hon brukar. När hon väl var trött så gick det bra att undersöka munnen och slipa lite på tanden.
 
Idag får hon vila helt och bara mysa i hagen (just nu är det sol ute så förhoppningsvis blir det bra väder) och i helgen tar vi det också lite lugnare och myser i skogen.
 
Igår kväll hann jag också med att anmäla mig till en tävling, det är Sundsvalls FRK som har en kvällstävling i maj och proppen+"anmälningsfunktionen" lades ut för nån dag sedan men det gick inte att anmäla pga det stod att den måste godkännas av distrikt/förbund först. Igår på dagen så pratade jag med en stallkompis om tävlingar och sa att Färsta skulle ha en med passande klasser och då blev hon sugen på att vara med. Igår kväll när jag var på väg hem från en promenad med hunden så fick jag ett sms om att anmälan var öppen så jag skyndade mig att anmäla mig från mobilen och lyckades bli första anmäld i MsvB:4 :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: