missbelinda

Lördag 27 april

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Det första jag gjorde när vi kom hem från stallet var att hoppa i mjukiskläder och sedan ta plats i soffan för att kolla på dressyren från Göteborg. Såg från pausen, dvs den bästa hälften och det är ju sjukt vad inspirerad man blir när man kollar! (nästan på gränsen till prestationsångest inför morgondagens tävling haha)
 
 
Idag red jag i stora ridhuset, hade bestämt mig redan från början att ha koll på vänstersidan som var lite stretigare på träningen i onsdags, och det resulterade i att det gick väldigt bra redan från början. Jag red inte så länge, ca en halvtimme och gjorde lite skolor, förvänd galopp och några byten och det kändes väldigt bra så nu är vi laddade inför imorgon!
 
Jag har också passat på att telefon-shoppa från mässan i Göteborg, det är tur man har kontakter som kan langa utrustning när man själv inte har möjlighet att vara där. Förhoppningsvis passar den, det får vi se när den anländer till Sundsvall.
 
Igår kväll var jag på bio, vi såg "I give it a year", brittisk romantisk komedi som var klart bättre och roligare än väntat! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: