missbelinda

Onsdag 10 april

Kategori: Allmänt

Halli Hallå! 
(är det inte jättesmidigt med tidsinställda inlägg när man själv inte har tid att skriva hehe)
 
Söndag - Ridhuset
Måndag - Ridhuset
Tisdag - Utetur, red nedre för första gången på väldigt länge och underlaget var faktiskt bättre än väntat. Men inte bra än, red sedan några varv på gummiflisen och sedan övre.
Onsdag - Träning
 
Idag har jag alltså dressyrtränat lite, det var ett  tag sedan och vi båda var lite mer "slow" än vanligt i reaktionerna men det var helt klart en godkänd träning, roligt var det också. Imorgon ska vi träna igen, och sedan kommer distriktarn och fixar Belles tand så det blir en heldag på stallet för min del. Det gör dock ingenting eftersom jag pluggar på distans och kan läsa vart jag vill/när jag vill så länga uppgifterna är inne innan deadlinen. Bestämde mig för att hoppa av biologikursen nu i veckan för jag insåg att jag inte "behöver" den för att söka vidare till något program när jag bestämmer mig för det. Så nu har jag inga föreläsningar att passa heller :)
 
Imorgon står alltså tidig uppstigning, träning och tandfix på schemat. På måndag kommer hovis också så efter det kommer Belle vara alldeles nyrenoverad och fin hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: