missbelinda

Tisdag 2 april

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Idag blev det ridning i ridhuset efter två dagars helgvila. När vi skrittade fram så var det en liten ponny som leddes runt i ridhuset och varje gång vi kom nära så märktes det att Belle tyckte att det var en gullig liten figur för hon liksom spetsade öronen och blev nyfiken. Hihi hon är lite söt ibland min häst.
 
Det blev mest nån form av komma igång jogging i början, men på slutet började hon kännas lite mer på noterna så då passade jag på att göra så många byten som möjligt på långsidorna. Vissa blev bra och andra blev inte lika bra, men som sagt: Det känns ändå som att det blir bättre och bättre, så snaaaaart så ska vi kunna byta ordentligt 100% av gångerna, nu är vi väl någon stans mellan 50-80% beroende på dagsformen. 
 
Vad har jag mer gjort idag? Jo jag har analyserat en filmscen på engelskakursen, vi i min grupp såg filmen American History X och jag måste säga att den var väldigt bra. Jag tänker dock inte dela med mig av vilken scen vi fokuserar oss på för då blir det lite spoiler om man inte har sett den. Hur som helst, bra och intressant film. 

Kommentarer

  • Carolina - Beridare på Stall Assla säger:

    sv: Hihi så rätt så! Det är pappan som är helpudel. Mamman är en salig blandning ;)

    2013-04-02 | 21:05:54
    Bloggadress: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här: