missbelinda

Söndag 10 februari

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!

Idag hade vi kvällsfodringen så stallet fixades nu på kvällen. Red i ridhuset och idag blev det faktiskt t-shirt premiär för i år. Inte för att jag aldrig ridit i tshirt förut, men har alltid haft en kofta eller min "Team Uhip" jacka på mig (som är en tunnare version av den vanliga jackan som säljs). Men idag kändes det alldeles för varmt så den tog jag av mig efter att vi värmt upp lite. Vågar man se detta som ett tecken på att det börjar bli varmare eller var det kanske så att värmen i ridhuset var uppskruvad några snäpp?

Nu ska jag snart kolla på Ponnyakuten eftersom jag var i stallet när det gick (så jag hoppas att det har hunnit blivit upplagt på svtplay). Sedan är det nog dags att säga god natt.

Imorgon väntar en ny vecka, ska bla börja läsa en ny bok på engelskan och förmodligen behövs det nog skottas lite också (att det aldrig kan sluta snöa...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: