missbelinda

Lördag 26 januari

Kategori: Allmänt

Halli hallå!
Gårdagens bio+middag var ett väldigt trevligt slut på veckan. Filmen Ego var dock inte lika bra som jag hoppats på, men ändå inte dålig. Ganska typisk svensk drama/komedi/kärleks-film. Lite synd bara att huvudrollskillen som var sångare inte sjöng så jättebra egentligen haha.
 
Idag blev det stall på förmiddagen, uteritt+lunchning stod på schemat. Provade en ny luva på Belle också, men den var för liten för hennes stora öron och kommer att säljas (se inlägg nedan).Vi red nedre, skritt i skogen och travade i uppförsbacken, och sedan övre med galopp upp för den backen.
 
 
 

Kommentarer

  • fridan säger:

    aha var inte ego så bra? då väntar jag tills den går att hyra :)

    ska ni börja hoppa eller varför hoppluva? =)

    sv: åh jag måste ha missat lamicell-schabraken! fanns de i vitt?

    Svar: Alltså, den var helt OK men jag skulle nog säga att man kan lägga biopengarna på någon "coolare" film istället och titta på Ego hemma i soffan i stället.Nä, vi fortsätter med dressyren, men eftersom det ibland är tillåtet med huva på tävling om det är mkt insekter osv så har jag kommit på att det skulle vara kul att ha en snygg luva ifall det skulle behövas hihi.

    Jag tror inte att dom fanns i vitt :(
    Anna Sundström

    2013-01-30 | 20:01:02
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här: