missbelinda

Måndag 22 juli

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Kom hem från Bollnäs igår eftermiddag, trevlig klubb, trevlig anläggning osv. Nöjd med min häst som var iväg på första meetinget sedan juni förra året, och också nöjd med mig och mamma som trots meeting-ringrostighet lyckades packa med allt och lite till som vi behövde. Det är är minst nöjd med är poängen i lördagens MvsC:2, men jag tänker inte haka upp mig allt för mycket på det utan istället tänka på att Belle gjorde det jag bad hon om :) Sedan fick vi lite revansch på söndagen med bättre poäng och plats i resultatlistan så det kändes bra.
 
Träffade på min gamla favvo ridskoleponny sedan jag var liten också, det var skoj. Han var lika söt som jag kom ihåg. Lite kul ändå, förra tävlingen hälsade vi på Dacce och nu dök det upp en annan gammal ponnykompis på denna tävling.
 
Vi har tittat på läskiga fälttävlanshinder också, knäppte lite kort men har lite mobilstrul så dom får komma upp någon dag framöver.
 
Idag blir det skritt i skogen för min och Belles del, och sen har vi intaget av alla hästar i stallet.
 
Hittade en bild på BelleBus på facebook, så jag passar på att visa den här (hon ser nästan extra stor ut pga schabraket som var några cm kortare än vad vi brukar ha hihi)
Foto: Sandra Ström
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: