missbelinda

Torsdag 4 juli

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Tisdag: Ridning på nya banan
Onsdag: Skritt nedre-övre-nedre
Torsdag: Ridning på plan
 
Igår började Gatufesten här i Sundsvall och jag var där med tre kompisar. Vi kollade på folk, lyssnade på ett inte allt för bra coverband i ett öltält och hade allmänt trevligt. De passade på att åka en snurra runt karusell också, jag nöjde mig dock med att stå bredvid och vara väskhållare. Och det är inte för att jag inte gillar karuseller, det är ju skitkul. Men jag ska till Stockholm och Gröna Lund nästa vecka så då kände jag att jag lika gärna kunde vänta några dagar till på att åka roliga karuseller (plus att jag hellre åker saker som sitter fast på ett och samma ställe och inte var ute och åkte på en väg några timmar innan haha).
 
Det var inte så många artister igår, det är fler idag och fre-lör, men dock ingenting som jag tycker det är värt att betala för att se (knappt nåt jag ens vill se) så efter tre år med tredagarsbiljetter blir det ett uppehåll och förhoppningsvis blir det bättre bokningar nästa år. Dock lär jag säkert höra diverse artister ändå då det alltid brukar höras musik från stan hem till mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: