missbelinda

Lördag 1 juni

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Gårdagskvällen var trevlig, det började med middag på Allstar och sedan satt vi på en uteservering på torget och pratade. Eller ja, middag och middag - för min del blev det glass. Det såg kanske lite roligt ut med två personer som åt middag och en som åt glass haha, men det kan jag bjuda på. Hur som helst var det sjukt gott och hade ett roligt namn: Hockey ice cream - chokladglass med typ chokladbitar i, grädde och vitchokladsås. Aah....
 
Idag ringde väckaren 6.30 och en stund senare var vi i stallet och matade och släppte ut hästar. Belle och jag skrittade nedre rundan och sedan fick hon gå ut i hagen. När jag kom hem passade jag på att sova lite innan det blev lunchdags för min del. 
 
Jag passar just nu på att följa Härnösands dressyrtävlingar via equipe, tråkigt att inte kunna vara med själv men kul med onlineresultat så jag får lite koll på hur det går för alla ändå. Hade vi varit med så hade det förmodligen blivit debut i senior DM för vår del, men vi satsar på det nästa år istället! (haha, får väl se det som att jag får känna mig ung ett år till eller nåt)
 
MsvC:1 Härnösand förra året.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: