missbelinda

Onsdag 26 juni

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Det finns inte så mycket spännande att berätta om idag så jag börjar med gårdagen istället.
 
Häst: Skrittade nedre och gick sedan in på ny banan. Red i alla gångarter, Belle var inte lika sugen på att jobba på fint som i måndags, tror det berodde både lite på en massa flugor och att det kom konstiga ljud uppifrån ridskolan för uteboxarna till Sundsvall Summer Horseshow höll på att byggas upp. Hur som helst så blev den genomgående ridövningen: rakt fram-volt i hörn-rakt fram-volt i hörn osv.
 
Jag: Var till frissan och klippte håret, det är ett tag sedan sist, närmare bestämt samma vecka som det var Globen Horseshow förra året så det hade hunnit blivit både långt och slitet. Men nu är det fint och fräscht igen. Och ja jag kanerkänna att jag som hästmänniska fler än en gång räknar veckor/tid med hjälp av hästevenemang haha (tex som förra året inför studenten). Hade jag inte kommit ihåg att jag hade fixat håret innan Globen hade jag nog inte alls kommit ihåg sist det hände. Haha, nog tjatat om mitt hår.
 
Jag såg också på Facebook att ett paket med fina grejer från Hippo K9 är på väg till mig, spännande!
Igår postade jag också min grimma som jag sålt, så om någon behövde en fin lädergrimma i storlek cob så får ni leta vidare någon annan stans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: