missbelinda

Tisdag 18 juni

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Senaste dagarna med Belle: Skritt nedre och övre rundan+lite trav några varv på nån av ribanorna.
I lördags var jag och mamma till Färsta och kollade på tävlingarna, kul att se många fina hästar och att det har varit en bra helg för många klubbkamrater. Blev dock väldigt sugen på att vara med själv också, men snart är det våran tur.
 
På lördagskvällen hade jag och några tjejkompisar utekväll, först med trädgårdshäng och sedan uteservering. Kulkul förutom att mina ben blev uppätna av myggjävlar. Kanske borde ha en flaska flugspray hemma för sådana tillfällen?! Haha, skulle lätt skrämma bort både flugor och människor med den lukten i så fall.
 
Igår anmälde jag mig till Hudiks tävlingar i början av augusti, kommer knappt ihåg hur många gånger jag varit där nu. (En gång med Dacce och typ 5 gånger med Belle, blir väl 6e nu om jag lyckats räkna rätt) Trevlig klubb med bra klasser är helt enkelt svaret på varför vi återkommer hela tiden :)
 
 
Här kommer en bild från just Färstas tävlingar, fast förra året. FinisBelle! :D
(Kolla in northwind.blogg.se för fina bilder från årets dressyr)
 
Nu ska jag och Coffee snart vandra hemifrån på glassdejt, wihoo!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: