missbelinda

Tisdag 4 juni

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Idag har jag invigt min bruna outfit från Hippo K9. Tanken var att vara snyggt matchade hela skogsturen, men precis när vi kommit ut från stallet började det duggregna så efter några kort byttes västen ut mot en jacka. Det var nog tur för det började regna ganska ordenligt sedan. Vi får helt enkelt vara snyggt matchade i skogen när det inte regnar istället.
 
Som vanligt blev det skritt nedre och övre, och sedan red jag några varv på ridbanan. Det blev de jättespännande ridvägarna "vänd rätt upp", "snett igenom" och "halt". Hur som helst tror jag att Belle tyckte det var kul att komma igång med lite dressyrande igen, det tyckte i alla fall jag! 
 
 
 
Imorgon blir det stall på morgonen, och studentfirande på eftermiddagen.
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: