missbelinda

Maskot

Kategori: Allmänt

 
Denna lilla hästfilur (från HippoK9) kommer bli min trogna följeslagare under den kommande tävlingssäsongen. Men innan han får flytta in och bo i bussen så får han bo på mitt rum i Belles rosettvas. Han kanske kan suga åt sig av lite rosettmagi så vi får lite extra tur framöver :)
 
Det enda "problemet" är vad han ska heta, för ja jag har bestämt att det är en han och han ska heta något med Mister (eftersom Belle heter Miss Belinda). Så då återstår det bara att komma på ett roligt/gulligt/coolt namn som passar ihop med Mister. Kanske Mr Cool, Mr Bean, Mr Häst?! Nä, jag vet inte riktigt, ska fundera vidare tills det dyker upp något passande namn i mitt huvud.
 
 
Ja ni ser rätt, det sitter en liten Ior i den andra vasen. han bor i en glasskål som jag och min ponny Da Capo vann på en tävling 2007, och så vaktar han vårat DM guld också :)
 
 
Så, frågan är alltså. Vad ska han heta? Mr Söt kanske skulle kanske också passa bra, för den är ju väldigt söt :)
 
 
 

Kommentarer

  • Fridan säger:

    Vad smart att förvara rosetterna så. Snyggt!! Hur höga är vaserna? Mycket blågult hihi

    Sv: mopp inte svart o inte pärlor heller :)

    Svar: Tack :) Hittade mitt måttband på rummet och mätte nu och den ena är ca 65cm och den andra är ca 70. Båda är från Ikea :)
    Anna Sundström

    2013-03-30 | 07:29:23
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här: