missbelinda

Söndag 17 mars

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Denna helg har till skillnad från förra veckans tävlingshelg varit väldigt lugn. Igår red jag lite i ridhuset (invigde vårt nya schabrak från HippoK9) och idag longerade jag på vår ridbana. Det är hopptävlingar på klubben så ridhusen var alltså upptagna, och jag hade ingen lust att rida förbi allt kaos med hästar+bilar+publik när vi inte måste.
 
 
Det blev ingen tjusig bild på oss från igår, men eftersom jag lyckades leta fram ett par ridstrumpor med oranga ränder på för att matcha så kan jag ju ändå passa på att visa det.
 
Idag blev det som sagt longering:

 
 

Kommentarer

  • fridan säger:

    snyggt schabrak!! var har du hittat det? :) gillar orange!!

    sv: jaa han verkade godkänna transporten hihih :)

    Svar: Tack :) Märket är Mias
    Vilken tur :)
    Anna Sundström

    2013-03-17 | 15:55:55
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här: