missbelinda

Tisdag 19 mars

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!

Just nu är jag på stallet (tidsinställt inlägg alltså), har förmodligen mockat färdigt och håller väl på att packa höpåsar eller något. Sedan ska jag äta lunch och rida. Eller så kanske jag har vänt på min rutin och börjar med att rida och fixar allt pyssel sedan, det lär väl visa sig.
 
Nu när detta skrivs (strax efter åtta) så vräker det ner snö från himlen, jag hade ett tag en fundering på att rida ut idag om det var fint väder, men är inte så sugen på att bli dränkt i snö så vi går in i ridhuset istället. Förhoppningsvis är detta en av de sista snödagarna denna vinter, jag tycker vi kan hålla tummarna för det!

Kommentarer

  • Ponnydressyr - Sara säger:

    Sv: Tack snäälla! :)

    2013-03-19 | 12:12:57
    Bloggadress: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här: