missbelinda

Tisdag 26 mars

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Imorgon ska jag tillbaks till den riktiga skolbänken igen (eller ja riktiga och riktiga, det är föreläsningssalar modell mindre biosalong). Biologi B-kursen börjar och trots att jag inte lyckades hitta så mycket info på min studentsida först så har det nu löst sig med lite mailkontakt. Insåg i helgen att jag inte hade någon aning om vilken dag denna vecka kursen började men efter ett meddelande till en kompis som går hela basåret och därför har full koll på schemat så vet jag att jag börjar 10.15 imorgon. Vet inte riktigt vart salen ligger men jag ska nog lyckas hitta rätt.
 
För att babbla mer om skola så skickade jag idag in ännu en liten essay i engelskakursen, och när det var klart väntade tjockpannkaka och How I met your mother till lunch. Skönt att ha ännu en uppgift avklarad och kul att det kunde "firas" med det nyaste avsnittet HIMYM. Det är helt klart en av mina favoritserier, och snaaart får man väl äntligen veta vem som är mamman till Teds barn. Så det är en sjukt rolig och samtidigt lite spännande serie.
 
Senare idag blir det stalldags, hade inte riktigt bestämt dagens aktivitet men kollade sedan ridhusschemat och det är dubbelbokat mellan 16-21 så om ni gissar att jag kommer rida utomhus idag så gissade ni rätt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: