missbelinda

Tisdag 26 mars - igen

Kategori: Allmänt

Halli Hallå!
 
Hur härligt är det inte att kunna rida ut klockan kvart i sex och det är ljust och fint ute?! Jag kommer inte ens ihåg sist vi hade reflexer på oss, det måste ju ändå kunna räknas som ett vårtecken?!
 
Eftersom ridhusen var bokade så blev det uteridning, vi red övre och Belle var väldigt pigg och glad och hade typ glömt bort hur man skrittade normalt när vi gick (travade på stället/på snedden) förbi ridskolan. När vi kom in i skogen fick hon trava och tyckte det var väldigt kul att springa fort. När vi kom tillbaka till stallet så travade och galopperade vi några varv åt båda hållen på banan så hon skulle få springa av sig lite mera innan hon fick gå in i boxen igen. Undra om Belle också tycker det är vår nu och börjar få lite pigga och glada vårkänslor.
 
Glömsk som jag är så lyckades jag så klart lämna pälsglanset som jag ville prova hemma, men jag kommer ju åka till stallet imorgon, i övermorgon, dagen efter det osv så någon gång ska jag nog komma ihåg det!
 

Snaaaaart blir det sommar och grönt ute!!!

Kommentarer

  • Ida & Ebba säger:

    Går det bra med bloggen å allt? ;D

    Svar: Japp det rullar på bra tycker jag :)
    Anna Sundström

    2013-03-26 | 21:08:26
  • Sandra AW säger:

    Härligt att våren är på väg. :)

    2013-03-27 | 06:26:59
    Bloggadress: http://motosidressyr.webrider.se

Kommentera inlägget här: